2013. július 28., vasárnap

CET

A CET egy érdekes épület a Közraktárak között, amit valamiért a Wikipédia csak Bálnaként emleget - magam még sosem hallottam így. 

Amikor körbefotóztam, a hírem megelőzött és két biztonsági őr is figyelt, hiába álltam a kerítésen kívül. A fiatalabbiktól azt az információt kaptam, hogy majd az ősszel nyitnak. Először 2010. nyarára vártuk a nyitást, de mindenféle problémák miatt azóta is üresen áll az épület. Személy szerint én szeretettem a korábbi állapotát is, majd mikor nyitott szórakozóhelyet rendeztek be, azt is. 


 A képek 13.07.11-én készültek.
































Ez pedig egy Fortepanos montázs 1956-2013.


2 megjegyzés:

  1. Szeretem, követem majd ezt a blogodat is. CET lett volna eredetileg, de valami jogi vita folytán ezt a nevet nem lehet már használni, így lett (lesz) BÁLNA. Ahogy a pesti szlenget ismerem tuti marad CET. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ezt nem is tudtam. Meg meg is kérlek, ha valamihez van plusz infód, oszd meg lécci.

    VálaszTörlés